Ostatnio grane

czwartek, 7 lutego 2008

Dlaczego haiku i wogóle po co to?

Witam

Chciałbym napisać kilka słów dlaczego w ogóle coś takiego stworzyłem.
A więc przede wszystkim: Bo ja też chcę coś robić!!! :)

Tak na poważnie to zawsze chciałem stworzyć własnego bloga, ale brakowało mi pomysłu, który byłby choć trochę oryginalny. Na forum gry-planszowe.pl zainspirowany kolejną wymianą wierszy napisałem moje pierwsze haiku. Pochwały pjaj'a sprawiły, że pomyślałem sobie - kurcze, czemu nie, zrobię bloga na ten temat. I tak powstał ten dziwny twór - hybryda minimalistycznej poezji z niszowym hobby. Mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie.

Ogólnie dziękuje za inspirację kolegom z forum gry-planszowe.pl, a w szczególności: edrache (za inspiracje do tworzenia), pjaj'owi (za pochwałe), rokterowi i hamanu (za pojedynek na wiersze).

Co do layout'u bloga - myślę, że taki pozostawię, a może znajdę jakiś bardziej minimalistyczny, aby pasował do tematyki. :)

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. super są Twoje haiku. Czy jest szansa na jedno dziennie - na dobry początek dnia? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to musi być wg najlepszych reguł, opisywać rzeczywistość itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niech opisuje rzeczywistość, np. poranną lub dnia poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń